2010. augusztus 31., kedd

Beköszöntő


Szeretnék egy kertet valamelyik Balaton melletti városban. Természetesen házat is, de most csak a kertről lesz szó.
Még a tervezés is kiindulási fázisban van, ugyanis egyelőre a fővárosban élek, ide köt a munkám. Tehát valami állást is kell találnom közel a kertemhez. Nem tudom, mennyi időbe fog ez telni, ha jövő nyárra megvalósulna, nagyon boldog lennék
.

Azt tervezem, hogy itt fogom kialakítani a kert vázlatát, itt gyűjtök össze minden infót, ami szükséges. Lesz szó kerttervezésről, virágokról, gyümölcsfákról, zöldségekről, növényvédelemről, gyógyfüvekről, fűszernövényekről, méhecskékről, komposztálásról… meg majd amit még kitalálok. Nem lesz túlságosan tematikus: ahogy eszembe jutnak a dolgok, olyan sorrendben kerülnek ide. A címkék majd rendszerezik, amennyire kell.
Igyekszek majd a forrásokat is feltüntetni, ahol nem a saját kútfőmből merítek.

4 megjegyzés:

  1. Nagyon jó az ötleted... engedélyeddel el lopom és majd én is így teszek ha építkezésre kerül sor...
    Én majd egyszer egy rönkházat szeretnék zöld (növény) tetővel...

    VálaszTörlés
  2. Az ötlet szabadon felhasználható, közkincs.:)
    Rönkházat? Csodálatos, csupa fa... Hol fogsz építkezni?

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm mindenképp az ötleteket és a kerttel kapcsolatban is sok hasznos infóra leltem nálad:)
    Ceglédbercelen szeretnék építeni, igaz csak kb. 4-5 év múlva.
    Addig a világot akarom járni...:)

    VálaszTörlés
  4. Kedves Ildikó, nagyon örülök, nem is gondoltam volna, hogy az itteni szövegeléseimből tudsz majd meríteni.:) Én csak összeszedegetem a talált infókat, mert eddig csak szobanövénykertem volt, meg némi kis besegítés másoknak, de majd kiderül, mire megyek egy nem csak virtuálisan létező kerttel.:)

    VálaszTörlés