2016. november 27., vasárnap

Az év két képben

Fura egy dolog ez, hogy mióta megvan a kert, sokkal kevesebbet írok ide.
A tervezgetés egyszerűbb lenne, mint a megvalósítás folyamata?
Ez az év nem sikerült túl jól, és tavasszal alig értem rá a kerttel (és sok más jó dologgal) foglalkozni.
Idén jóformán csak paradicsomot vetettem, de még októberben is ettük:


A tálban sárga körteparadicsom, fekete cseresznyeparadicsom, piros ribizliparadicsom van, és a jobb oldalon van egy méretesebb piros, amit leginkább a melegszendvicsre tettem, de most nem jut eszembe a neve. Gyűjtöttem belőle magot, és a borítékra felírtam a nevét, szóval nem veszett el. Saját magból vetettem csak az idén, és jövőre is így lesz már. :

Még egy fotó, ezúttal felülről, hogy látszódjon, mi is az a névtelen finomság:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése