2010. december 4., szombat

Szőlőmetszés és bankvilág

Emeltem kicsit a realitások szintjét, meglátogattam a bankjaimat, hogy lássam, meddig és mire futja: egyelőre elég bonyolultnak tűnik a jelzáloggal terhelt kis lakásom balatoni (nagy) kertes (kis) házra való lecserélése. Illetve nem is bonyolult, csak nehéz úgy megvalósítani, hogy ne legyen túl nagy anyagi veszteségem... Majd meglátom...
Pihenésképpen vadszőlőt metszettem.
Az első kép az októberi színpompa idejéből való:


Ez meg pár gally a novemberi metszésből:


A végeredményről nincs kép, de még egy októberi emlék:

2 megjegyzés:

  1. Szomorúan olvasom a pénzügyi dolgokat....
    Csak álom marad a balatoni ház? Kár... :( pedig már nagyon bele éltem magam, hogy kint a kertben fogunk mentás kávét iszogatni...
    Nagyon jó az utolsó kép, meg van az ősznek is varázsa. Imádom amikor az erdők ezer színben pompáznak.

    VálaszTörlés
  2. Nem marad álom! Ez csak a jelenlegi bankhelyzetem, és más módok is vannak. A saját termesztésű mentával készített kávé eléggé vonzó lehetőség, hogy mindent megtegyek a megvalósításához.:)
    Az ősz a kedvenc évszakom, csak ilyenkor látni meleg fényű, szikrázó naplementéket.

    VálaszTörlés